четверг, 12 марта 2020 г.

Завдання для дистанційного навчання на час карантину - березень 2020 ІНФОРМАТИКА

Cеменова Т.К.
 Індивідуальні питання та результати роботи відправити на 
електронну скриньку  класу- kl322g267@gmail.com

5-А, 5-В  класи
§3.5;
1) Роботу, виконану з історії «Мій Київ» про пам'ятник в місті Києві оформити згідно вивчених матеріалу з інформатики.
Алгоритм оформлення:
  •      художня рамка; заголовок (розмір шрифту - на 4 кегля більше основного шрифту, колір під колір рамки); логотип (пам'ятник - перед заголовком, на рядку заголовка);
  •      текст роботи. У тексті виділіть абзаци;
  •      під текстом - друге зображення. Вирівняйте – по центру аркуша;
  •      підпис учня - обов'язкова (розмір шрифту - на 2 кегля менше основного шрифту, вирівняний за правим краєм, колір однаковий з заголовком роботи.
  • Роботу збережіть у текстовому файлі.
2) Урок №18 - робочий зошит: №1,2,4,5,7,8. Результат принести на урок.
3) Аналогічно до того, як ві це робілі, віконуючі 1) роботу, вікорістовуючі возможности MS Word, наберіть и збережіть у текстовому файлі рецепт вашої улюбленої страви подавши таку інформацію про неї:
  •       назва страви; логотип;
  •       перелік потрібніх продуктів Із зазначеним їх кількікості;
  •       послідовність готування страви (размістіть цю інформацію в трьох різніх абзацах);
  •       вид готової страві 
  • Оформити роботу за алгоритмом роботи 1)
 6-класи

1.   §3.1, https://scratch.mit.edu/download/scratch2
6-б(1-2гр.), 6-в(2гр.)

2.     6-А, Б, В
Алгоритм малювання –мал.3.12-3.13 стр. 93-94(спрайт – не кіт!)

9 класи
Розділ 6
        §§6.1-6.3
1. Створіть проект в середовіщі Lazarus по задачі №1 стор.160 (назва теки –
    mas1 Прізвище клас, ім'я масиву - Ваше ім'я англійською, 
    кількість елементів - № ПК за яким працюєте в класі. 
    Учні, які сидять за ПК №1-4 збільшують число на 10).
2. Створіть проект в середовищі Lazarus по задачі №6 стр.169-170 (назва теки –
    mas2 Прізвище клас ім'я масиву - Ваше ім'я англійською, 
    кількість елементів - № ПК за яким працюєте в класі. 
    Учні, які сидять за ПК №1-4 збільшують число на 10).
3. Створіть проект в середовищі Lazarus по задачі  стр.177-178: 
    пункти 1-7(назва теки –mas3 Прізвище клас, ім'я масиву –
    Ваше ім'я англійською, кількість елементів - № ПК, 
    за яким працюєте в класі. 
    Учні, які сидять за ПК №1-4 збільшують число на 10).
4. №2 стр.180 (назва теки –mas Прізвище клас)
 Теки архівуєте за допомогою WinZip


10-А клас
Підготувати матеріал для проекту - сайту «Країна, яку я мрію відвідати».
1.    Визначитися з країною (вона повинна бути індивідуальною) -вибір поштою 
(з 3: перевагу виділити) -І етап
     2. Підготувати тексти для сторінок (місце розташування, державний cтрій, прапор, 
           герб, деж. одиниця і багато цікавого) -ІI етап
     3. Підготувати види міст країни для відео - зробити відео – III етап
     4. Підготувати вірш про країну або місті в цій країні – оформити у вигляді листівки, 
          сувою аудіофайл – IV етап
     5. Підготувати галерею фото-пам'ятки столиці або міста (не менше 6 фото) –V етап
     6. Культура і мистецтво – VI етап
Теки архівуєте за допомогою WinZip

Завдання на карантин Гапич К.В.

Результати роботи відправити на електронну скриньку - kate.poludnenko@gmail.com

8 клас, інформатика
Зробити конспект та виконати завдання класної та домашньої роботи, які запропоновані за наступними посиланнями:
Важливо!!! Свою роботу відправляти в день проведення уроку за розкладом або раніше!!!

10 - Б клас, інформатика
Урок 17-18 Виконати індивідуальний або парний проект на одну із запропонованих тем:
1.     Фінансова грамотність, чи потрібна вона учням?
2.     Математика, що вона вчить?
3.     Гаджети у найближчі 5 років
4.     Штучний інтелект, чи потрібен він мені у майбутньому?
5.     Своя цікава актуальна тема.
У проекті хочу побачити наступні речі:
-         Тема;
-         Чому ця тема;
-         Мета роботи або для чого і кого цей проект;
-         мінімум теоретичної інформації і максимум власних думок і прикладів;
-         висновки.
Результат роботи подати у вигляді інфографіки або короткої презентації та зробити до неї відео-супровід (посилання на відео, яке опубліковано на ютюб-каналі – відправити на пошту).
тема Інформаційна безпека
Зробити конспект та виконати завдання класної та домашньої роботи, які запропоновані за наступними посиланнями:
Важливо!!! Свою роботу відправляти в день проведення уроку за розкладом або раніше!!!

11 клас, інформатика
Зробити конспект та виконати завдання класної та домашньої роботи, які запропоновані за наступними посиланнями:
Важливо!!! Свою роботу відправляти в день проведення уроку за розкладом або раніше!!!


                                      Швул Н.М.  
5 -Б клас.:
           § 4.1- 4.2 презентація «Моє улюблене місто»  
7 клас.:
           § 5.1., стр. 210 завдання 1-3

Індивідуальні питання та готові завдання надсилайте на електронну адресу вчителя        Швул Н.М.- nataly30@i.ua


Павленко Н.В.
5-Б клас 
           Розділ 4
           стр.156-160
           Зробити завдання 2 стр. 167 (Створити документ Word, зберегти під назвою
        «Моя улюблена страва. Алгоритм приготування» і надіслати вчителю на
         електронну. пошту

Комментариев нет:

Отправить комментарий