понедельник, 11 мая 2020 г.

Завдання на час продовження карантину 12.05 - 29.05 2020 н.р. ІНФОРМАТИКА

Семенова Т.К.
12.05 – 18.05 
   5-А,  5-В класи
1. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe3pDVEBdH7smSS-g7-4EoZsRJ0gltOFxcx9AmucrJKyiPqKA/viewform?usp=sf_link -  тест до уроку №17 (зафіксований результат тесту (прізвище, ім'я, клас) -  ОБОВ'ЯЗКОВО! 
2. §4.2, 4.3
3. Робочий зошит: Урок 23 №2 (скрін)
                           Урок 24 №4, 5, 6, 7 (скріни)
Виконані роботи уроків №23, №24 (сфотографовані скріни сторінок) 
 надіслати на електронну пошту, кожний урок окремим листом. 
Для тих, у кого зошит поза доступу - 
https://drive.google.com/drive/folders/1wmzRGBmX7pkDWePPmpj7toGm9U0UNNzn?usp=sharing 
4. відео  за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=XjdwPi74aWU - побудувати свою сюжетну лінію зі своїми спрайтами. Долучитись до пошуку цікавої і корисної інформації. За цікаві джерела – додатковий ПЛЮС!
               5. тест до уроку №19  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSccSUTsspB77yBPkMZRIPP6hIedk4L5MG7LNt0Dho8KVF-Azg/viewform?usp=sf_link
 6. онлайн-тестування підсумкового контрольного тесту  15.05 в 15.00
Посилання на контрольний тест -https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdmgoQe0484mHMmDUCKDIRrjSnmUnah3s-aFfPyx65AYTZbLA/viewform?usp=sf_link
До уваги батьків! Поки всі діти не здадуть контрольний тест - відповіді не коментуються! 
 7. відео  за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=EOIfJYFwliQ&t=247s - практична робота за зразком  зі своїми спрайтами, проявити творчість і самостійність. Роботу відправити на електронну пошту класу не пізніше 18.05
 Індивідуальні питання та результати роботи відправити на
електронну скриньку  класу- kl322g267@gmail.com
 6-А, 6-Б, 6-В класи
1.https://informatik.pp.ua/tests/6-klas/tema-3/31-prohramni-obiekty-ta-prohramne-opratsiuvannia-podii-v-scratch - зафіксований результат тесту (прізвище, ім'я, клас) відправити на електронну пошту класу - ОБОВ'ЯЗКОВО! 
          2. відео урок за посиланням
          §3.3, №4 стор.108 (надіслати скрін)
          Роботи відправити на електронну пошту класу не пізніше 15.05
          3. відео урок за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=m8anGNtkmjk -  робота №7 стор.109
Роботи відправити на електронну пошту класу не пізніше 15.05
4. відео  за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=onWkrKLfCVM - побудувати свою сюжетну лінію зі своїми спрайтами. Долучитись до пошуку цікавої і корисної інформації. За цікаві джерела – додатковий ПЛЮС!
Роботу відправити на електронну пошту класу не пізніше 18.05
Посилання на контрольний тест 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeh2nBYLcgujS2fK5mQ0vgAHYnv3HFsHLmBwIHS6Pi3ltT1Xg/viewform?usp=sf_link     ПІБ та клас  - обов'язково
До уваги батьків! Поки всі діти не здадуть контрольний тест - відповіді не коментуються! 
 Індивідуальні питання та результати роботи відправити на
електронну скриньку  класуkl322g267@gmail.com   

    9-А, 9-Б, 9-В класи 
https://onlinetestpad.com/ua/testview/146504-tema-5-kompyutern%D1%96-publ%D1%96kac%D1%96i-9-klas  - тема Publisher (зафіксований результат тесту (прізвище, ім'я, клас) відправити на електронну пошту класу - ОБОВ'ЯЗКОВО! - ні скрін)
відео урок за посиланням
§9.3
Працюємо з комп'ютером - стор.267-268
№6 стор.269 
Долучитись до пошуку цікавої і корисної інформації. За цікаві джерела – додатковий ПЛЮС!
9-А (І група), 9-Б
тест до дом. роботи -  LAZARUS (графіка)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe6ZrfzPoHd19J8SajCujEeMGKNXpTmSS9omaMi3cPLe9n2MQ/viewform?usp=sf_link
Підсумковий контрольний тест LAZARUS  - для 9 класів
https://onlinetestpad.com/ua/test/199342-tablichni-velichini-tema-6-9-klas
Зафіксований результат тесту (прізвище, ім'я, клас) відправити на електронну пошту класу - ОБОВ'ЯЗКОВО!
Роботи відправити на електронну пошту класу не пізніше 15.05
 Індивідуальні питання та результати роботи відправити на
електронну скриньку  класуkl322g267@gmail.com

10-А клас 
Продовжуємо роботу над проектом «Країна, яку я мрію відвідати».
Пишемо коментарі та обмін враженнями робіт однокласників
Урок №21
https://drive.google.com/file/d/1ovfKa5lKS8fSlfEE4UbqmVmR19Ro5OJ2/view (Використовуючи електронний конспект уроку, виконуємо завдання - матеріал: музичне відео про вашу країну, супроводжуване читанням вірша - допомога - презентація веб технології-20.ррtх:–
https://drive.google.com/file/d/1URPvkX5nekMcy70PxSdXVY5JXq1V_uSB/view
Роботу відправити на електронну пошту класу не пізніше 14.05
відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=WdO044b_FbA - створити на своєму сайті форму зворотного зв'язку
Урок №27
(Використовуючи електронний конспект уроку, виконуємо домашнє завдання у вигляді інфографіки) 
Роботу відправити на електронну пошту класу не пізніше 18.05
Урок №28
https://drive.google.com/file/d/1pl9_tOiom0AWN1dcCW_iN5rg-QmwIp2B/view
 (Використовуючи електронний конспект уроку, виконуємо домашнє завдання - матеріал, зібраний, по вашій країні)
Роботу відправити на електронну пошту класу і своїм однокласникам для оцінювання (тим, що залишали коментарі і тим, яких коментували і оцінювали.) не пізніше 22.05
 Індивідуальні питання та результати роботи відправити на
електронну скриньку  класуkl322g267@gmail.com

Семенова Т.К.
                                                  18.05 – 22.05 
   5-А,  5-В класи
1.   тест до уроку №23 - https://forms.gle/79yZGAvnCdcCAp2j8 - Тест здавати тільки 1 раз і вводити правильно прізвище, ім'я, клас.
Перездавати НЕЛЬЗЯ !!!
2. §4.4
3. працюємо з комп'ютером - задача 2 стор.191
4. відео  за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=2j9TMYFD2CE  - практична робота за зразком - (проявити творчість і самостійність -  намалювати власну квітку);
5. відео  за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=ZM_X1chvqtE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2uTrmSPELBEGymC-vIJcEw56bCB0GQb8XaUfY8HfZd37QVC-KVP0Smwqg  - практична робота за зразком - (прояви творчість і самостійність у виборі спрайту і сцени);
 6. робочий зошит: Урок 30, №7 (скрін). Виконану роботу урока №30 (сфотографовану сторінку, скрін сторінки)  надіслати на електронну пошту класа). Для тих, у кого зошит поза доступу - https://drive.google.com/open?id=1oRiqxrhDgr6bLjitZh_-mP8Sk1nqGNUL
         Роботи відправити на електронну пошту класу не пізніше 22.05
 Індивідуальні питання та результати роботи відправити на
електронну скриньку  класу- kl322g267@gmail.com


 6-А, 6-Б, 6-В класи


1. Посилання на тест к №4 - https://forms.gle/ZHjN4sQZ2CkWAHkK6 -  Тест здавати тільки 1 раз і вводити правильно прізвище, ім'я, клас. Перездавати НЕЛЬЗЯ !!!
          2 https://www.youtube.com/watch?v=m8anGNtkmjk -  робота №8 стор.109
Роботу відправити на електронну пошту класу не пізніше 20.05
3. відео  за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=vaJgzg2Oqjg
   Практична робота №6 - практична робота за зразком  зі своїми спрайтами, проявити творчість і самостійність
4. Контрольна робота по відео  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qtV7Eq_5xJc&t=71s - зі своїми спрайтами, сценою - проявити творчість і самостійність
Роботу відправити на електронну пошту класу не пізніше 21.05
Увага! Контрольний тест змінено на контрольну роботу. 
Індивідуальні питання та результати роботи відправити на
електронну скриньку  класуkl322g267@gmail.com   

    9-А, 9-Б, 9-В класи 
Завдання: Створити власний блог, уважно подивившись відео, перейшовши за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=V1OnaDCymls
Створити публікацію про себе, свої захоплення, вказати, що ви киянин - пов'язати із засновниками Києва (показати їх дітьми на сьогоднішній день), висловити своє ставлення до проблеми, з якою людство всієї Землі зіткнулася реально. 
Додати графічні ілюстрації про свої захоплення.
Не забувай про кібербезпеку
Посилання на контрольний тест - https://forms.gle/EGNsU2Jpe6zvBZ6f6
Тест здавати тільки 1 раз і вводити правильно прізвище, ім'я. Перездавати НЕЛЬЗЯ !!! 
Увага! Всім хто не писав програми по Lazarus під час карантину терміново здати тест, щоб поліпшити становище по темі. Посилання на тест - https://onlinetestpad.com/ua/testview/194625-kr_odnovimirni-masivi-lazarus

 Індивідуальні питання та результати роботи відправити на
електронну скриньку  класуkl322g267@gmail.com

10-А клас 
Продовжуємо роботу над проектом «Країна, яку я мрію відвідати».
Пишемо коментарі та обмін враженнями робіт однокласників
Урок №28
https://drive.google.com/file/d/1pl9_tOiom0AWN1dcCW_iN5rg-QmwIp2B/view
 (Використовуючи електронний конспект уроку, виконуємо домашнє завдання - матеріал, зібраний, по вашій країні)
Роботу відправити на електронну пошту класу і своїм однокласникам для оцінювання (тим, що залишали коментарі і тим, яких коментували і оцінювали.) не пізніше 22.05
Посилання на контрольний тест  - https://forms.gle/Qd1GotV5vXjJjT516
Тест здавати тільки 1 раз і вводити правильно прізвище, ім'я. Перездавати НЕЛЬЗЯ !!! 
 Індивідуальні питання та результати роботи відправити на
електронну скриньку  класуkl322g267@gmail.com


Гапич К.В.
12.05 - 22.05 
Результати роботи відправити на електронну скриньку kate.poludnenko@gmail.com

8 клас, інформатика
Зробити конспект та виконати завдання класної та домашньої роботи, які запропоновані за наступними посиланнями:
Урок 51 -54
Виконання групового проекту (2-4 осіб)
1.       Вибрати тему проекту із запропонованих.
a.       Знайти інформацію про сучасне мультимедійне обладнання: відеопрезентори, інтерактивні дошки, засоби віртуальної реальності. Дослідити можливість їхнього використання в школі.
b.       Дослідити долі видатних жінок-програмістів. Створити карту запитів, список адрес сайтів, де б ви могли відслідковувати цю інформацію. Дослідити, що саме вплинуло на їх захоплення.
c.        Порівняти операційні системи Windows, Linux, Unix, MacOS, Netware, Palm OS та інші (на вибір).
d.       Порівняти ОС родини Windows.
e.        Дослідити питання про сфери використання комп’ютера.
f.        Дослідити питання про перспективи розвитку комп’ютерів.
g.        Видатні сучасні особистості Києва.
h.       Наші земляки – спортсмени.
i.         Вишивана Київщина.
j.         Моє місто – моя фортеця.
k.       Вплив навколишнього середовища на організм людини.
l.         Збереження навколишнього середовища.
m.     Наше історичне минуле.
n.       Київ – туристичний.
o.       Подвигу жити у віках.
p.       Ми – майбутнє нації.
2.     У проекті хочу побачити наступні речі:
-         Тема;
-         Чому ця тема;
-         Мета роботи або для чого і кого цей проект;
-         мінімум теоретичної інформації і максимум власних думок і прикладів;
-         висновки.
3.     Результат роботи подати у вигляді інфографіки або короткої презентації та зробити до неї відео-супровід (посилання на відео, яке опубліковано на ютюб-каналі – відправити на пошту).

Важливо!!! Свою роботу відправити до 23.05


10 - Б клас, інформатика
Пропоную добірку статей про професії майбутнього! ​​Насправді їх набагато більше і кожен може долучитись до пошуку цікавої і корисної інформації. За цікаві джерела – додатковий ПЛЮС!
Список джерел:
Ваше завдання:
Переглянути запропоновані і додаткові (вітається!) джерела і обрати 3, на вашу думку, найбільш привабливі професії майбутнього!
Від вас очікую ваш ТОП-3 і коротке обґрунтування вашого вибору, в довільній формі.
Вітається креатив і нестандартна форма подачі інформації!
Важливо!!! Свою роботу відправляти в день проведення уроку за розкладом або раніше!!!


11 клас, інформатика

Пройти ЗНО з двох предметів на вибір (основна сесія) та надіслати скрін результату на пошту вчителя.


Швул Н.М.

12.05 – 22.05 
5-Б клас        
Підручник с. 194 - 197, виконати задачу 2 на 198 (надіслати скрін),
с. 201 - 205, виконати завдання 6 і надіслати скрін.
Термін виконання до 25 травня
Індивідуальні питання та готові д/з надсилайте на електронну адресу вчителя Швул Н. М. nataly30@i.ua
7-А, 7-Б, 7-В класи
Створити власну гру Полювання на вірус у середовищі Scratch
відео урок за посиланням
Як завантажити та інсталювати Scratch 3.0 на комп'ютер:
Термін виконання до 23 травня
 Індивідуальні питання та готові д/з надсилайте на електронну адресу вчителя Швул Н. М.nataly30@i.ua


воскресенье, 10 мая 2020 г.

Завдання на час продовження карантину 12.05 - 29.05 2020 н.р. МАТЕМАТИКА

Стеценко В.С.
6-А, 6-В класи
12.05 - 22.05

      Повторення. Повторити § 4,5,9,10,13,14,19,28,29. 
Виконати тестові завдання до розділів 1,2,3,4 с 280-284 (до 30 травня)
Індивідуальні питання та готові домашні завдання надсилайте на електронну адресу вчителя  stetsenkovalentina61@gmail.com

Швул Н.М.
5-Б, 5-В класи       
1119, 1134 (1, 3), 1138 (1, 3, 13,14, 21), 1143 (2, 7, 8), 1160, 1164.
Термін виконання до 26 травня.
Тестові завдання на http:/www.miyklas.com.ua
Термін виконання до 15 травня. 

7-А, 7-Б, 7-В класи
Алгебра 
1032 (1, 3, 5)
§4, п. 27, 1034 (1, 3, 5, 7), 1036 (2, 4, 6), 1039
відео урок за посиланням

§4, п. 28, 1048, 1052
відео урок за посиланням

§4, п. 29, 1079,1087
відео урок за посиланням
Термін виконання до 20 травня.

1171 (2, 3), 1186 (1, 2), 1222 (1, 2), 1128
Термін виконання до 27 травня.

Тестові завдання на http:/www.miyklas.com.ua
Термін виконання до 18 травня.

Геометрія 
684, 686, 711, 738
Термін виконання до 25 травня.

Тестові завдання на http:/www.miyklas.com.ua
Термін виконання до 15 травня
Індивідуальні питання та готові домашні завдання надсилайте на електронну адресу вчителя Швул Н.М. - nataly30@i.ua або в мобільну групу.


Гапич К.В.
12.05-22.05

6 – Б, математика
1. пройти тестування до теми "Дії з раціональними числами"  за посиланням https://forms.gle/Hi8UcmvYCYXvC2kXA
2. повторити тему "Перетворення виразів", а саме: повторити розподільну властивість множення, правило розкриття дужок і зведення подібних доданків - за посиланням - https://api.gioschool.com/api/v1/file/stream/14dbc553-340e-4315-ae26-72574460e6bb (Gios, урок: Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення)
3. виконати завдання на фото (у чаті вайбер) до середи. У середу знову ОНЛАЙН ТЕСТУВАННЯ
8 – Б, геометрія
 1.Пройти онлайн-тестування за посиланням - https://forms.gle/nycS1h9zfcEC83uQ8
 2. Виконати задачі за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1C37SzddSytzV91JF-3WhFO7pB7fUZ9a_/view?usp=sharing
 3.Відправляти фото не потрібно. 22.05 буде проведено онлайн тестування по схожих задачах, тому виконати завдання – це ваша гарна підготовка.